Veelgestelde vragen
1 Bestellen
1.1 Ik heb nog geen bevestiging ontvangen van mijn bestelling?

 

Kijk zeker eens in de map 'ongewenste mail' het kan soms zijn dat de bevestigingsmail daar in terecht is gekomen. Klopt je e-mailadres? Misschien dat er een foutje in zit waardoor je de bevestigingsmail niet ontvangen hebt. Laat het ons even weten en we passen het voor je aan. 

 

1.2 Ik kan een bepaald spel niet vinden in de webshop? Kan ik deze alsnog bestellen?

 

Neem even contact met ons op, dan kijken we wat we voor jullie kunnen betekenen! 

 

1.3 Kan ik producten die niet in voorraad zijn toch bestellen?

 

Dat ligt eraan als het product bij onze leveranciers nog beschikbaar is. Neem even contact met ons op, zodat we alles in werk stellen om het product alsnog te bestellen. Je zal dan waarschijnlijk wel iets langer moeten wachten op de levering van het product. 

 

1.4 Kan ik mijn pakje ook laten inpakken als cadeau?

 

Natuurlijk! We doen er alles aan om je verrassing zo leuk mogelijk te maken! 

 

2 Betaling
2.1 Op welke manieren kan ik betalen?

 

Je kan met volgende betaalmethoden betalen:

  • Bankcontact

  • IDeal

  • Maestro

  • Mastercard

  • Visa

 

2.2 Kan ik achteraf betalen?

 

Nee, achteraf betalen hoort niet bij onze betaalmethoden. 

3 Verzenden
3.1 Wat zijn de verzendkosten binnen België en Nederland?

 

De verzendkosten binnen België en Nederland zijn:

  • Van 0 tot 50 €:         5.99 €

  • Van 50 tot 100 €:     2.99 €

  • Boven 100 €:            Gratis

 

 

 

3.2 Wat zijn de verzendkosten naar het buitenland?

 

De verzendkosten naar Duitsland en Luxemburg zijn: 

  • Van 0 tot 50 €:         5.99 €

  • Van 50 tot 100 €:     2.99 €

  • Boven 100 €:            Gratis

Voor leveringen op zaterdag komt er 2.50 € bij.

 

De verzendkosten naar Frankrijk zijn: 

  • Van 0 tot ... €:         9.99 €

 

De verzendkosten naar Denemarken, Finland, Italië, San Marino, Spanje, Uk,... zijn: 

  • Van 0 tot ... €:        19.99 €

 

 

 

4 Levering
4.1 Mijn pakketje is nog niet aangekomen?

 

De Dobbelkelder zorgt ervoor dat je pakketje nog dezelfde dag bij de pakjesdienst afgeleverd wordt (Indien je voor 15.00u besteld hebt.). Op deze manier komt je pakketje normaal de volgende werkdag aan. Natuurlijk kunnen we vertragingen bij de pakjesdienst niet voorzien. Dus geen zorgen moest je pakketje de dag erna nog niet zijn aangekomen. Laat ons wel iets weten als je na een week je pakketje nog niet ontvangen hebt. We zorgen dan alsnog dat de levering in orde komt. 

 

4.2 Wat is de levertijd?

 

Voor 15u00 besteld - Volgende dag in huis (BE-NL): Als je een bestelling hebt geplaatst voor 15u00, bezorgen wij diezelfde dag je pakje bij de pakjesdienst. (Dit met uitzondering van weekend- en feestdagen.) We werken met B-post en zij leveren van maandag t.e.m. zaterdag. 

Voor verzendingen naar het buitenland: De levertermijn van een pakje die in het buitenland geleverd moet worden varieert tussen de 2 en de 10 werkdagen, afhankelijk van de buitenlandse bestemming.

 

 

 

4.3 Kan ik mijn pakketje op een ander adres laten leveren?

 

Natuurlijk! Als je graag iemand wilt verrassen voor zijn verjaardag of voor een andere gelegenheid, kan je het adres van die persoon ingeven als leveradres. Dan komt je pakketje bij die persoon aan. 

 

4.4 Wat als ik niet thuis ben als mijn pakje geleverd wordt?

 

Bij B-post kan je instellen waar je pakketje dan geleverd moet worden. Je kan kiezen om te leveren bij je buren of bij een afhaalpunt bij jou in de buurt. Je kan dit best instellen voor je een pakje bestelt. Kijk ook altijd even aan de achterdeur van je huis of op andere plaatsen rondom je huis. Soms plaatst de postbode je pakketje ergens op een veilige plaats. 

 

4.5 Hoe weet ik waar mijn pakketje zich bevindt?

 

Je krijgt na je bestelling een Track & Trace code. Dit kan wel eventjes duren aangezien je pakje later op de dag pas verwerkt wordt. Op deze manier kan je je pakje volgen totdat het bij jou geleverd is. 

 

5 Retourneren
5.1 Hoe kan ik mijn pakketje retourneren?

Je moet ons eerst laten weten dat je een pakketje wilt terugsturen en waarom.  Je kan dit op de volgende twee manieren doen.

  • Een brief of e-mail stuur je respectievelijk naar een van de volgende adressen:

    De Dobbelkelder

            Brammert 24

            3650 Stokkem

            België

            [email protected] 

  • Je kunt ook het herroepingsformulier elektronisch invullen en opsturen via jouw account op onze website www.dedobbelkelder.be. Als je van deze mogelijkheid gebruik maakt zullen wij jou een ontvangstbevestiging van de herroeping sturen via e-mail.

Wij laten je dan weten hoe je je pakketje het best kan retourneren. Dit kan door het terug op te sturen of het pakketje bij ons binnen te brengen. 

Je vindt deze uitleg ook bij retourneren op onze homepagina. 

 

6 Beschadiging of missende onderdelen
6.1 Er ontbreekt een onderdeel of onderdelen van het spel dat ik pas gekocht heb?

 

Dat is heel vervelend! Onze spellen komen nieuw van de leveranciers maar het kan altijd dat er iets mis is gelopen bij de productie. Contacteer ons en laat ons weten wat er ontbreekt. We zorgen zo snel mogelijk dat de ontbrekende onderdelen tot bij jou geraken. 

 

6.2 Er ontbreken puzzelstukjes van de puzzel die ik net gekocht heb?

 

Voor ontbrekende puzzelstukjes kan je best contact opnemen met de uitgeverij van de puzzel zelf. Zij gaan je verder kunnen helpen. Moest dit niet het geval zijn, laat ons het dan zeker weten. Dan kijken wij wat we voor jullie kunnen betekenen.

 

6.3 De producten in mijn pakketje zijn beschadigd aangekomen?

 

Check je producten onmiddellijk bij aankomst op beschadigingen. Het kan altijd eens gebeuren dat het pakketje een beschadiging oploopt. Is je product beschadigd neem dan binnen de 14 dagen contact met ons op, zodat we dit zo snel mogelijk voor je kunnen oplossen. 

 

Saldo cadeaubon controleren

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »